balli_cilek benim kızım 17 aylık olcak son atak haftası 2 hafta var bitmesine ama ondan 1 ay sonra da 2 yaş sendromuna giriş yapcakmışız. Yani daha çoook yolumuz var pskolojik olarak hazırlarsak daha rahat ederiz bence😂 kızım şimdiden yavaş yavaş gösteriyo gümbür gümbür sendromun gelceğini🫠🫠