Bebeğim 3 ay 27 günlük 4.ay atağına girmiş bulunmaktayız benim bebeğim zaten gündüz uykuları sadece yarım saat asla daha fazla uyutamadım tam böyle kabul etmişken şimdi 20 dk ancak uyuyor 2 gündür birde uyutmak için daha fazla zaman harcıyorum geceleri ise saat başı kalkıyor ne yapacağımı şaşırdım inanın çok zorlanıyorum sizler neler yaptınız neler 35 gün sürüyormuş bu atak doğru mu