Merhaba. Haftaya annemin doğum günü. Kendisi iki aydır kanserle mücadele ediyor. İnşallah atlatacak bu günleri ama çok zor geçiyor. Kemoterapi aldığı için evde sürekli ağrıları ve mide bulantıları var. Bu sebeple çıkamıyor dışarı. Ev ortamında yapabileceğimiz onu mutlu edecek, yüzünü bir nebze de olsun güldürecek hediye vs. önerileriniz var mıdır?