Kızlar merhaba , kuzenim bebek istiyo uzun zamandır tedaviler falan da görüyo süt hormonları yüksek , adet görmüş bu ay normal gününden 5 gün erken olmuş ve baya az kanamalı geçirmiş adet bittikten sonra da test yapmış bana kuruma çizgisi gibi geldi ama bilemedim var mı böyle bişey yaşayan sizce var mıdır gebelik cuma günü randevusu var o zaman gidip kan da vericek test fotosunu da ekliyorum

