Slndnz 2 numaralı mamaya geçerken birkaç gün 1 ve 2 numarayı karıştırıp vermenizi tavsiye edeceğim. Zira bir anda 2'ye geçerseniz hazım problemi yaşayabiliyor bebekler.
Benim oğlum o zamana kada hiç gaz sancısı çekmediği halde birkaç gün kıvranıp durmuştu.
Sonra 1 ve 2'yi bir süre karıştırmıştım. Sonra kattığım 1 numarayı giderek azaltıp sonunda sadece 2 numara vermeye başladığımda sorun olmamıştı.
Doktor tavsiyesiyle bu şekilde hareket etmiştik.
Yani karıştırma işini doktorumuz önermişti.
İşin ucunda hazım problemi olabileceği için 6.ayı doldurmanızı tavsiye ederim.