tinna Karton kutu mamaları nasıl kullanabilirim ya ..içinde iki ayrı jelatin poşetle gelmiş hediye 🎁 normalde kendi kutusuyla alırım 🤔🤔🤔🤔
Ecem__ tinna mama olcek basi 30 ml kaynamis ilimis su olmasi lazim.icinde cikan jiletinli mamayi bilmiyorum canim.ustunde yazmiyormu acaba odami suyla hazirlaniyor.ben 4 aylikken 120 ml su 4 olcek mama kullaniyordum
tinna Ecem__ Yoo yazmıyor normal kutu mama yazıları var ee bunun ağzı açık kalacak hiç poşet mama kullanmadım ki ya 4 kutu 1 kg alınmış acaba cam kavanozda kullansam nolur
Cihangir11 tinna Ben kullanıyorum mamayı yarısını cam kavonoza döküyorum gün içerisinde bitene kadar ondan kullanıyorum kalan mamayı poşetinin ağzını hava almicak şekilde kapatıyorum bi sorun yaşamadım hiç
Ecem__ tinna kivirip.mandalla tutturun ben oyle yapardim.internetten bak tarifine canim.ben biberon mamasi bir tek kullandim
tinna Cihangir11 ya teşekkür ederim bende nasıl kullnacam diye tereddüt ettimiştim . İş yerinden arkadaşlar almış her biri bi yerden değiştiremedim de 🙏🙏🙏
Cihangir11 Ben öyle muhafaza ediyorum tedirgin olmayın dediğim gibi yaparsanız hiçbirşey olmaz mamaya bebişede zarar vermez 🙂 Şimdiden afiyet olsun bebişee 🥰