sevgidem Bebeğine iyi bak biraz büyüsün , zaten yaşına girince vaktin olacak herseyi yapacaksın moral bozmaya gerek yok canım, bende şuan yapamıyorum bebegim 8 aylık o gece uyuyunca duş alıp cilt bakımı yapıyorum o kadar makyaj vs güzel giyinme suanlik yapamıyorum, ama olsun bu gunler de geçecek hepsini yapacağız bebeklerimiz sağlıkla büyüsün o yeter bize şimdilik:))