dün yaptırdım 10 aylık kızım 2. Dozumuz ilk dozda sadece ateş olmuştu şimdi hem ateşi var hem huzursuz ağrısı var burun akıntısı ve tıkanıklığıda oldu denk mi geldi aşıdan mı anlamadım dün gece hiç uyumadı sabaha kadar inledi iç ateşide çıkıyor keşke yaptırmasaydım dedirtti devlet aşılarını yaptırmayı düşünmüyorum bu aşıyıda başlamışken yaptırayım tüm dozları dedim sonumuz hayır olsun gerçekten aşı konusunda kafaları çok karıştırıyorlar yaptırsan dert ysptırmasan ayrı dert🤦🏻♀️