8aylik olduk hemşire yumurta beyazı ver dedi alerjisine bakacak ama verdikten sonra pişik oldu sirtinda da kızarıklık var onun dışında yeni bir gıda vermedim bundan kaynaklı olabilir mi? Bir de aşırı huysuz sürekli kucak istiyor oturmak istemiyor uykuya da direnmeye başladı 🥲