YesimDemirturk aynı seyi yaşıyorum su an benim bebegimde 27 günlük ve acaba bir sorun mu var bende yada uykuya yenilmiş düşüyorum diye çok üzülüyordum yalnız değilmişim... bende alarmı emzirdigimi bebeğimin agladigini hic biseyi hatırlamıyorum hatta eşim kalk hadi demesine tamam deyip uyuyormuşum onuda hatırlamıyorum benim bebegimde sarılık sıkıntısı yaşıyor ve 2 saat 4 saati buluyor bazen gece