Kızlar özel sağlığın hizmeti sayesinde evime eğitim için bebek hemşiresi geldi ve anlattığına göre ilk 1 ay içerisinde sünnet olan bebekler acı hissetmezmiş ya da çok az hissedermiş şeklinde anlattı bu konu hakkında bilgisi olan var mı gerçekten öyle mi??? 🙄
Bir de sünnetten sonra bakımı nasıl oluyor çok zorlanır mıyım? (Tek başımayım çünkü)