ilyestaa komik olmayın ya ne patatesi ne soğanı
Cevabınız bu seviyemi gerçekten 😂
Devlet bile önlem almaya calısıyor, %25 ile sınırlandırıyor. Sen %150 zam yapıp mutluysan umarım seneye civar evlerle aynı olursun.
ülkede enflasyon olmasaydı her yıl kira 200-300₺ artıcaktı. Suanda zaten yatırım aracı haline
Getirilen evler (ki ev yatırım aracı dünyanın hiçbiryerinde değildir olamaz) değerleri 3 5 kat arttı
Hem de kiralar %150-200 artıyor. Hangi temel ihtiyaca bu kadar zam geldi de ev kirasına gelmesini kabul ediyorsun zira devlet bile etmiyor sınırlandırıyor!
Ayrıca bir tarafta kadıncağız bir asgari ücretle geçinmeye calısıyor böcekli eve tahammül ediyor, diğwr tarafta malı mülkü olan ev sahibi var.. Ev sahibini haklı buluyorsun bir de kalkmış bana patates vermezwin diyorsun sen misin bu zihniyetle bana hak hukuk dersi verecek insan !
Bu arada dipnot sen calısmaya devam et özel sektörde köle ol ev sahibin de az yapmış zammı keşke senden %300 zam isteseymiş ! Benim kendi işyerim kendi arabam kendi evim var !
Ama senim gibiler yüzünden etrafımdaki herkes zorda ! Senin gibi kabullenmeseydi insanlar ev sahipleri birilerinin barınma hakkını kendi ekstra gelirleri için sabote edemezlerdi !
Bu zihniyetinle bana akıl verebilecek son insan bile değilsin.. Umarım ev sahibin ucuza oturdugunun farkına varır..