Bademkiz Merhaba hanımlar doğum yapalı 3 ay oldu ve inanılmaz bel ve sırt ağrılarım mr sonucun agore de belimde ve sırtımda kırık olduğu ortaya çıktı başına gelen var mı hamilelikte kaynaklı dediler ve nasıl bı yol izlediniz