Omurtorpusu 9 kasımda eşim az da olsa kaçırdı. 17 kasımda normal adetimi gördüm ama çamur gibi geldi. Bugün kan verdi 2.39 çıktı. Normalde bu ay 13 14 gibi adet olmam lazım o zaman tekrar yapmalı mıyım yoksa hamile değil miyim ?
birprensesanesi Omurtorpusu 5 ve üstü hamile demek ama sizinde 2 küsür çıkmış adetiniz geçmediyse tekrarlayabilirsiniz adet geçince
Omurtorpusu tekbasimabakiyorum Daha adet olmadım 1 hafta var ama bende kendimi böyle teselli etmeye çalışıyorum
Opecert Omurtorpusu ozaman imkansız endişelenmeyin sperm zaten rahimde 3 gün yaşıyor maksimum o değer negatif herkes de cıkıyor çamurlaşmamın sbebi enfeksiyon olabilr