Doğduğunda hiç bir şey demişlerdi eve ciktik dün banyodan sonra çocuk boğulur gibi oldu morardı hastaneye geldik bu gün de akciğerleri de az bı enfeksyon var ve kalbinde ufak bir delik var bir yaşına kadar kendiliğinden düzelir dendi varmı boylr birşey yasayan