Kızlar 42 günlük oğlum var küvezde yattığı için beni çok emmiyor biberona alıştı ve biberon istiyor sütüm de çok azaldı hem stresten hem de az emdiğinden. Aptamil mama kullanıyordum düne kadar ama aşırı gaz yaptığı için bebelac gold deneyim dedim. Gazı düzene girdi ama bu sefer de doymuyor. Aslında yiyince doyuyor ama en fazla Bi saat sonra sanki saatlerdir açmış gibi bağırıyor ve gene aynı şekilde mama yiyor. Sanırım mama o an şişiriyor ama doyurmuyor. Gece normalde acıkıp 2 kez uyanırdı dün gece saat başı uyandı. Siz hangi mamayı tavsiye edersiniz ya da bebelac kullanıp aynı durumu yaşayan var mı 🤷🏽♀️ Lütfen yardım edin.