Nazifeumay Molfix kendisini çok bozdu arkadaşlar çok memnundum ama geceleri aşırı sızdırıyor. Diz hangi bezlerden memnunsunuz
sweetangell Nazifeumay sleepy natural kullanıyorum aslında iyi ama bazen sızdırma yapıyor nadiren de olsa . Attık geceleri prima premium kullanmaya başladım ancak öyle çözüm buldum çünkü sabah hep ıslak uyanıyordu yavrum üşütecek diye korkuyordum
Themom_ Nazifeumay prima premuim care kullanıyorum doğdundan beri hiç sızdırma yaşamadım ne kaka da ne çişte pişik vs de yapmıyor ama uygun fiyatlı değil
Feridece28 Nazifeumay molfix kullanıcısıydım ama yeni nesil hayal kırıklığı oldu. Goon kullanıyorum mavi ve sarı paketini ikisinden de çok memnunum. Gece asla sızdırmıyor sabaha kadar almıyorum üstelik, baya dolmuş oluyor asla sızma yapmadı bu zamana kadar
Paramedik16 Nazifeumay sleepy natural kullanıyorum ikizlerime hiç bir sorun yaşamadım şuana kadar 11 aylıklar
emelina Nazifeumay prima premium care evet fiyat olarak digerlerine gore cok farkli ama fiyat performans urunu kesinlikle
Feridece28 baloglusss genelde e bebekte indirimde oluyor çok daha uyguna geliyor net fiyatını şuan bilmiyorum ama geçen 28lisini migrostan 145e almıştık