MommMelisaM tiryaki içiyoruz şu kırmızı olan var ya 2 kaşık koyıyorum çayı. (Normal yemek kaşığı değil plastik biraz büyük ölçüde olan)
Önce soğuk su koyup kaynatıyorum kaynayınca üstündekini doldurup ,alttakine de soğuk su çekiyorum yine kaynatıyorum çay oturana kadar