Blgsrra Evettt bugün doktor kontrolümüz vardı ve doktorum 15 gün sonra ek gıdaya basliyabilirsin dedii😊 çok heyecanlıyım nasıl gecicek yapabilicekmiyim kızım sevicekmi acaba diye düşünüyorum umarım rahat gecer🤭
Melikenl uykusuzanne__ kız bari alıştıra alıştıra söyle. Hem ne malum öyle olacağı. Belki bebeği iştahlı olacak. Şahsen ablamın iki kızı var birinin iştahı azdı. Diğerine de ne versek yedi. Yani ne garip insanlarsınız