06690669 evet canım geç döllenme oluyo benımkıler hep hiçbir sorunda olmadı yanı bununla ilgili. Bebek görünüp haftası felan kesınlesınce dotkor adet tarıhımıde hesaplayıp söylüyordu artık son adet tarıhın sorulunca bunu soyluyceksın diye zaten bebek büyüdkce ettıkce herseyı normle dönüyor. Bazen kontrolde yok haftası geri yok haftası ılerı dıyolar ama 1 hafta sorna gidiyosun herseyı normal deniliyor. Benım hep
basıma geldı geç döllenmeylemı alakalı dıyodum ama yok yanı cihazlar bı oyle bı boyle sen içini ferah tut bebegını saglıkla kucagına alacagına İnan 😊