kizlarimbenimherseyim RedFlower_ a 101 den aliyorm gayet pogacasi güzel oluyor yumuşacık yapıyorum ben
berikomoms RedFlower_ hmm onu bilmiyorum banada eşim alıyor onu kullandığımdan beri başka un aldırmıyorum canım sanırım pastanecilerin kullandığı unmuş