Prenseslinam ben 2 tane eşofman altı aldım siyah olanda dikiş kısmın da ufak ufak delik vardı gri olanda ise solda ki çizgi nin yarım sağdaki çizgi ise tam iniyordu onun dışında kumaşta hafif tüy toplama ve diz kapak yerinde iz çıkıyordu ben evde giymek için aldım ondan dolayı iade etmedim diğer ürünleri hakkında bir bilgim yok ama