Yaptırdım yaptırmadan önce otobüsün numarasına bakana kadar otobüsü kaçırıyordum körlükten. Sonra çizdirmeye karar verdim. İlk 1 yıl dedimki bu nasıl bir hayat dışarısı insanlar aslında ne kadar farklıymış dedim metin şentürkün gözlerinin açılması gibiydi o 1 yılı unutamam.. 1 yılın sonunda değil otobüsün numarasını görmek, otobüsün kendisini görmez oldum…
Şaka bi yana bende tekrarladı eski haline döndü