Kubra_1881 Kizlar kızım bugün 4 aylık oldu da bizi ne gibi maceralar,ataklar,krizler bekliyor acaba biraz söyler misiniz? 😂
Tostosun_Annesi14 Kubra_1881 gece deliksiz uyuyan bebeğim on kere uyanmaya başladı sabahın 6 sında gözleri açıyor ağlayarak uykudan uyanıyor gündüz uykuları çok kısaldı sürekli kucakta gezecek sürekli bi mızmızlık var damakları çok kaşınıyor bi dönem meme reddi yaşadık yani say say bitmez bacım 😂
Kubra_1881 Tostosun_Annesi14 Ayy bende diyorum bu çocuk neden sürekli uyanıp duruyor hep kucak istiyor meğersem fırtına öncesi sessizlik yapıyormuş 😂
Lavinkus Tostosun_Annesi14 yemin ediyorum 20 gündür yaşadıklarımı anlattın 🤦🏻♀️ kesinlikle katılıyorum
Kubra_1881 umutku Aslında bizim 4.ay sendromu 3 buçuk aylıkken başladı ama 4 ay olunca farklı şeyler olur mu diye bu başlığı açtım.Sizinki şu an sessiz sanırım 😂
Tostosun_Annesi14 Kubra_1881 kesinlikle öyle valla geliyor gelmekte olan hayırlısıyla bu savaştanda alnımızın akıyla çıkarız inşallah 😂
umutku Kubra_1881 Maalesef çok mızmız gündüz uykuları max 30 dk geceleri bazen iyi bazen kötü geçiyor hep memede ve kucakta durmak istiyor
simemce umutku yahu bunlar atak haftasına özgü şeyler miydi? E biz başından beri böyleyiz ya 😂 Allahım imdaattttt😂😂😂
umutku simemce Ataklar hiç bitmiyor ki her ay bir atak o bitiyor diş başlıyor o bitiyor yaş sendromları başlıyor 😂😂
Tostosun_Annesi14 Lavinkus Allah yardımcımız olsun valla en kısa zamanda bu atak olayının bitmesi umuduyla