Sibel22- o neresi öyle hangi şehir 1200 alıyor özel klinigemi gidiyorsunuz ben 350 TL veriyorum haftalık 1400 ödüyorum bana uyguns geliyor bir yıldır çalıştigimiz için ama en pahalı gelende 500,e geliyor devletin kurumlarına gidip ücretli talep edin onlar daha uygun oluyor genelde şasirdim valla bir senas için yüksek gerçekten. Olucak inşallah ya bir iki aya çözülür diye umuyorum insan stres oluyor ben biran önce bitirme derdindeyim o yüzden hergun ek olarak kendim çalıştiriyorum