Neler yapıyosunuz? Havalar da kötüleşti dışarı da çıkamıyoruz vakit geçmiyor. Kendi kendine güzel oynuyor evin içinde ama bu sefer ben kötü hissediyorum yeterince ilgilenmiyorum gibi. Oyun neler yapabilirim? Ne göstersem ağzına götürmek istiyor ya da kalkmaya çalışıyor emekliyor zaten sabit durmuyor pek