Aslii123 Ya hiç uyku düzenimiz yok yani yerine Bi türlü oturmuyor nekadar düzen koymak isteseydi istediği zaman yatıp kalkıyor.aksam 7 xde yatıyor kalkıyor 9 da uyuyor sonra kalkıyor gece 12 1 de anca gece uykusuna geciş yapıyor baya zorluyor bizi ya
Esragokk iremp eğitimlerde çok pahalı bir hanımefendiye denk geldim fiyatı da hepsine göre baya uygundu