degem ben kaldırmıyorum açıkırsa kendisi uyanıyo zaten eğer gelişiminde bir sakıncası yoksa bi sıkıntı olmaz bence çünkü bir keresinde sabah 9 Dan gece 1 e kadar uyumamıştı dşoktorum canı ne zaman isterse o zaman uyur demişti bende o günden sonra bıraktım uyuduğunda kaldırmıyorum o isterse kalkıyo zaten