asyam_23 Bebeğim 4 buçuk aylık. Sürekli bir tarafa yatmaktan bell belirsiz kafada yamukluk olduğundan doktora götürdüm. Doktor çok ileri değil ama yine de kafa ultrasonu çekilsin dedi. Ultrasonda beyinde hiperekoik alanda 5.3 mm çapında lezyon saptanmıştır dendi. Doktora çıktım tekrardan doktor da şaşırdı böyle bir durumun olmasına herhangi bir semptom yok çünkü dedi. Yanılma da olabilir ya da çok minik olduğundan semptom göstermemişte olabilir dedi. Çocuk nörolojiye randevu alın bir de onlar baksın mr çekilir dedi. Hastane başıma yıkıldı sanki. Çünkü genel olarak bebeğimin herhangi bir sıkıntısı yok. Gelişimi sağlığı açısından. Biz aklımızda soru işareti kalmasın diye bir de özel hastaneye gittik aynı gün orada da ultrason çekilsin istedik doktor detaylıca baktı ancak herhangi bir lezyon olmadığını yanılma olabileceğini söyledi. Ne yapacağımı şaşırdım. Mr için de anestezi alması gerekirmiş. Böyle bir durumla karşılaşan var mı çok küçük bebeğim daha.
emilia asyam_23 Allahım inşallah yanılmadır, umarım hayırlı haberler alırsınız, cok üzüldüm. Çok geçmiş olsun.
sifirekran_bolkitap asyam_23 Konu hakkında bilgim yok ama üstte kalsın Çok geçmiş olsun inşallah hatalı testtir
izd Dileğim hata olmasından yana. Ben de bu ay tam 5 kez idrar kültürü yaptırdım kızıma (10 aylık) her seferinde başka bir şey üredi. En son sonda ile alındı ve temiz çıktı. Demem o ki, testler ve görüntüler maalesef ki hatalı olabiliyor..