Bebislerhakkinda içerisinde oyun olanı olan cafe olabilir. Bence biz annelerin en çok sevdiği mekan tipi diye düşünüyorum 😊 biz kahvemizi içerken , çocuklarda oyun alanında rahat rahat oynuyorlar . Zaten oyun alanı ücretli oluyor , bir de uzun süre de oturulduğu için illaki bir şeyler yenilip içiliyor . Tabi kira, maliyetler falan ne kadar tutar onu bilemiyorum 😅