Masalina12 Kızlar ne olur yardım edin ne yapabilirim bir fikir verin kızımı sütüm yetmiyor artık şimdi diyeceksiniz ki rezene kuru dut bulgur pilavı bol bol su hepsini denedim ama fazla eskisi gibi değildir bilmiyorum birden sütüme ne oldu o kadar sütün vardı ki inanın ki elbiselerim her gün sırılsıklam oluyorudu birden bir şey oldu üç ayrı marka aldım aptamil içmedi bebelac gold içmedi şimdi sma optipro aldım arada vermeye çalışıyorum ama kızım mamayı içmiyor uyku esnasında iki yudum alır oda farkedince İçmiyor kızma mamayı nasıl sevdirebilirim ne olur yardım edin beş aylık bu arada aç kalıyor biberon dan dır dedim lansinoh Biberon sipariş verdim daha gelmedi inşallah tutar 😔
Hiilyuss Masalina12 ben de aynısını yaşadım 5. Ayında tartıda sadece 30 gr almıştı beni emmiyordu sütüm azaldı mı bilmiyorum ama meme reddi yasadık. Mama basla dedi basladım aptamil aldım içmedi sma optipro aldım içmedi. Mamajoo biberon vardı biberondan dediler avent aldım içmedi. Ek gıdaya basladık suan 5 ay 26 günlük ek gıda ve anne sütü ilerliyoruz hala mama içmedi biberon da 5 tane denedim farklı tutmuyor
Busniltos Benım sütüm aşırı tazikliydi, günde 2-3 kere üzerimi değiştirirdim. ememediği için sağıp veriyordum. 3 saatte bir 180 cc kadar cıkıyordu. Bir gün bebemle ugrasmaktan az su içtim. Ne olduysa o gun oldu. Yarıya düstü 90 cc anca cıkıyordu 1hafta kadar öyle gittik. Sonra 40 cc ye düştü ve en sonunda 3.5 ayllıkken tamamen kesildi. bende mecbur mama basladım. Hipp, Aptamil prosyneo, Bebelac gold, suan sma kullanıyoruz onu da sevmedi. Uykusunda zor bela bseyler içiriyorum. Avent, ttomme tippe , asla içmiyor.. lansinoh ile en azından yutkunuyor. Umarım bebeğin de kabul eder. Sma biraz daha koku bakımından diğerlerinden iyi geldi bana. Denemekte fayda var.
Masalina12 Busniltos aşkım aynen benimkide öyleydi inanki o kadar sütüm çoktki yani bir gün ne stres yaptım ve doğumdan sonra illaki sizin de iştahınız baya artmıştır iştahım öyle arttı ki inanki 75 kg oldum 52 kg’ı geçmeyen ben sürekli su içiyorum sürekli rezene ya benim kayınvalideye köyde yaşıyor dut ağacımız var orada yani sürekli dut kuru dut getirip yiyorum kendime ne yapsam ne etsem bilmiyorum birden ne oldu vallahi stres yaptığımı hatırlamıyorum yani o kadar da beslenmeme rağmen demekki süt çekilince çekiliyormuş ben bunu anladım hani beslenmeyle alakası yokmuş o inşallah o biberonu kızım tutar kaç tane mama denedim olmuyor yani aç kalıyor üzülüyorum ben de bilmiyorum ne yapacağım Allah yardımcımız olsun bu çocuklarda bir an önce büyüse
Benanneoldum_ Bebek kaç aylık 3 aydan sonra göğüs terbiye olurmuş ve ıslaklık olmazmış bebek emdikçe süt gelirmiş malesef bende senin gibi sütüm yetmiyo diye diye bebeğimi mamaya alistirdim ve beni bıraktı. Tavsiyem eğer huzursuzluk aglama vs yoksa 1 ay kontrole gidene kadar dene emzirmeyi. Sonrasında eğer kg alımı düşükse mamaya başla, anne sütüne en yakın mamalar keçi sütlü olanlarmis öyle okumuştum. Bizde Golden goat kullanıyoruz. Ama önce emzir göğsümden akmiyo falan diye sütüm yok psikolojisine girme çünkü sütün mutlaka vardır. Keşke biri banada önceden bu bilgileri verseydi umarım sana fayda olur
Masalina12 Benanneoldum_ Ya aşkım emiyor emiyor süt gelmiyor fark ediyorum yani sabah olduktan sonra sütüm oluyor akşama doğru azalıyor yani gerçekten eskisi gibi değil fark etmişim bebeğim işte beş aylık yetmediğini biliyorum çok zayıf Daha 6 kg 3100 doğdu
Hiilyuss Masalina12 5. Ayında basladık dediğim gibi. Kabak, havuç, balkabağı,yogurt, elma, armut, cennet hurması, irmik, yulaf, yumurta, brokoli, hatırladıgım bunlar veriyorum hepsini
Benanneoldum_ Masalina12 Okadarda zayıf değil aslında kilosu gayet iyi Dr danış istersen bide Golden goat deneyebilirsin mama vericeksin
Hiilyuss Masalina12 ben normal irmik verdim. Haşlıyorsun zaten yumusuyor. İlk basta yutamadıgı için tel süzgeçten geçirdim her şeyi. Arada bir sadece çatalla ezip denedim baktım yutuyor direk çatalla ezmeye basladım. Alısmasın sıvıya diye simdilik yiyor bakalım. Tarhana veriyorum bir de tuzsuz annem yapmıstı. Sormak istediğin bir sey varsa çok yeniyim ama yardımcı olabilirsem olurum😂
As01 Masalina12 aynı sorunla uğraşıyorum sma denedim İçmedi golden goat denedim içmedi şimdi hip aldım inşallah içerler ikizlerim var yetmiyor
Masalina12 As01 As01 az önce kargom geldi biberon aldım çok öneriliyor du kaynatıp yıkadıktan sonra ilk defa verdim mama içti bunda şoka girdim ama çok güzel bir biberon aşırı beğendim anne göğsü gibi