Bebeğim 13aylık 2haftadır Uykuda nefes almakta zorlanıyordu dehşet bi hırıltısı vardı kulak burun Boğaz’a götürdüm ve geniz eti olduğunu söyledi birkaç ilaç verdi 3hafta sor a tekrar gelin amellyatmı değilmi karar verelim dedi aldıran varmı merak ettiğim bu çocuğum hırıltı dan uyuyamıyor çok üzülüyorum uyuyabilse hiç ameliyat vs düşünmem ama şuan geçmezse yaptırma düşüncesindeyim aranızda yaptıran varamadıysam varsa yazarsa çok sevinirim