Birkaç saniye önce ben de post açmıştım bu konuda 😊 bebeğim 15 aylık 13.ayda yürümeye başladı.Hala yürürken sendeleyebiliyor ama evde pikler set var,hep üstüne tırmanıp kayıyor.Doğduğundan beri genel olarak sakin,oyuncakları oynamayı değil dağıtmayı seviyor gibi 💆🏻♀️ kaldırdım ve birkaç tane bıraktım değişimli oynatacağım.Yemek yemeği sevemedi.Şuan biraz biraz yiyor,ciddiye alıp daha fazla deneme yapsam iyi olacak gibi.Aslında sakin sayılan sevimli bir bebek ama diğer bebeklerimde hızlı sonuçlar elde ettiğim için(konuşma,yürüme,motor gelişimi…) bu halinden memnun olsam da endişeleniyorum.