Merhabalar.Bebeğim 15 aylık, 5-6 kelime (baba-dede-mama-teyze v.s) hariç kelime kullanmıyor.Yemek yerken birkaç yiyecek harici yemiyor,atıyor.Diğerlerinde gelişimleri hızlıydı diye mi evham yapıyorum diyorum ama bir yanım endişeleniyor da.15 aylık erkek bebek annelerinin yorumlarını bekliyorum 😊 (erkek diye belirttim,nöroloji doktoru “kızlardaki gibi gelişim bekleme,erkekler daha yavaş ilerleyebiliyor.Göz teması ve motor becerilerinde sıkıntın yoksa” demişti)Benim oğlumda öyleydi şu zamanda başladı..gibi deneyimlere de ihtiyacım var 😊