Tazeanne_23 benim bebeğin kilosu gayet iyi çok şükür. 3 buçuk aylık olmasına rağmen çok çok iyi ama eşimin babaannesi dün emzik zayıflatmış yüzü küçülmüş falan dedi. Rahatsız oldum bir an. Yok dedim . O zaman çok hareketli ondan böyle oldu dedi. Alakası yok ama dünden beri öyle söylediği için psikolojikmen öyle hissetmeye başladım