sanabeyinalacam oğlum 3 aylıkken yaptırdım ben. Sabah gittik hastaneye öğlede çıktık ilk gün biraz mızmızdı doktorumuz fitil verdi zaten onun da etkisiyle hafif geçti sonra ki gün kalktığımızda hiç bir acısı mızmızlığı yoktu dikişli yaptırdık biz hatta karton bardak sargı vs de yapmadık hiç direkt bezini gevşek bağladık