Kızlar 108 kilo ile hamile kaldım doğuma 110 la gittim şimdi 100 kiloyum bebeğim 3 aylık öyle çöp gibi kalma değil derdim zaten öylede olamam 75 görsem yete bana nolur tavsiye verin hem bebeğimi ve sütümü etkilemeden hemde enerjimi dusurmeden nasıl zayirlarim Leslie yapacağım hergun sabah yani umarım mümkün olursa bana fikir verin kilo veren annler yardiminiza ihtiyacım var