pasaklisinkukuli Seydaaa5 fazla tüketim erken ergenliğe yol acıyor diyorlar ama bilemem haftada bir vermek mantıklı her gün vermektense
9090100 Seydaaa5 iştah konusuna bişey diyemem ama evet oksuru kesiyor bnm oglum oksurdukce sabah aç karına 1 çay kaşığı veriyorum çok iyi geliyo aynı zamanda balgam da sokturuyo
CaninannesiCemre Seydaaa5 Ben ergenlik vs olaylarını bilmiyorum öyle bi söylentiler var..ben veriyorum arada sırada bazen meyve püresi yaparsam mesela içine de damlatırım ,özellikle de soğuk sıkım keçiboynuzu özü alırım