Zeyno123 18aylıkken goturdum norolojıye gnderdı baktırdık herseyı temız çıktı çok şükür bize o zamanlar tv tablet telefon hepsını kaldırın evde sureklı konusun mutfakta ne yaptığınızı evde ne yaptığınızı bıde bol bol çocuk ortamına koyun çocuk çocukla dha cabuk kolay ogrenır dedı cıdden öyle oldu ağustosta memlekete gıttım Ekımde döndüm suan kelımesı fazla ıkılı cumlelerde kuruyor basıtte olsa zeka kartlarıyla zaman gecırın çoğunlukla