5 senelik koltuk takimimi değiştirdim, hem evime çok büyüktü hemde kullanissizdi,sertti . Evime uygun u L köşe takımı aldık hersey şuan pahalı ama biz de orta dereceli geçindigimiz için bize de pahalı geldi almışsın bir kere sağlam alalım diye aldık 63.000 TL. Şimdi üstüne örtü örtmemek için kendimi zor tutuyorum . Aslında dünya malı eskisin bırak diyorum ama işte diğer tarafımda hep alamazsin ki diyor
. Beni ikna edin 🥲 kirlenmesin diye de örtmek istiyorum ama bilemedim