Kızlar bebeğim 42 günlük sağlık ocağı devit3 vermişti bende alıp kullandım günde 1 kere 3 damla olacak şekilde fakat bebeğim aşırı ağlar huzursuz ve gazlı oldu birde yüzü kızarıyor ve uyumuyor asla sebebini devit3 e bağlıyorum çünkü damlayı vermediğim zaman problem olmuyor ?? Sizce farklı bir damla ne alayım nelerden memnunsunuz ilk bebeğim yardımcı olursanız sevinirim :))