Kızlar 4 yaşında kızım 1 haftadır gripti öksürüğü burun tıkanıklığı vardı neyse acil ventolin verdi dün omu 2 kere verdim sonra doktorumuz Ventosal şurup ver onun yerine dedi 2 kere de omu verdim ve dün akşam böyle kalbini tuttuğum da çok rahat hissediyordum atışını neyse acile gittik 105 mi neydi nabzı doktor normal dedi sabaha karşı uyurken baktım yine hızlı çarpıyor gibi geldi tekrar acile gittik Ege üniversitesine neyse ekg çekildi nabız 105 geldi yine kan testleri yapıldı onlar hepsi normal geldi ama ben hala elimle kalbine dokunduğum da kendi atışımdan daha hızlı geliyor bana nasıl normal olduğunu anlayabilirim ya içim hiç rahat değil iki hastane gördü ama içim hiç
Rahat değil