Rwerdst Sema04242 goon premium soft. Gece ve gündüz külot bezini kullanıyoruz. 12 saat kalıyor gece hiç sızdırma yapmadı
Masalikra1 Sema04242 bı arkdasim dedi BİM’in bezi bile molfixle yarışıyor çok pahalı doğruluğu nedir bilmiyorum😂
Kuzularinanasi Dilararden bana sert gelmiyor hic.benimki de gece acayip doldurur ama taşma sizma yasamadik cok nadir yaniii agzina kadar dolar da ozaman ancak.bilmiyrm ben memnunum acikcasi sleppy natural den.ilk kiizmda prima kullanmistik yillar once.ondan bi farki yok bana kalirsa.
Dilararden Kuzularinanasi bilmiyorum bende oğlumda sleepy bio organik kullandım, hep taşma yaşadım. Sonra goon a geçtim hiç yaşamadım bir sorunu bebekten bebeğe değişiyor sanırım
Ebrarkolcetin Sema04242 minies güzel ben şuan sleepy kullanıyorum, turco baby ve püre babyde iyiydi, ben bezi stoklarım 2. 1 tl görünce hemen alırım hesaplayıp şuan kızımın 1 yaşına kadar bezi var slepy bio natural hepsi
fbetul4270 Sema04242 benim kullandığım belirli bir marka yok ne bulursam onu kullanıyorum Prima hariç. En sevdiğim baby me külot bez.