5 ay 12 günlük bebeğim. 3 aylıkken işe başladım normalde emziriyorum ama öğleden önce bir defa biberonla benim sağdığım sütü içiyordu. Geceleri uyumuyor diye kayınvalidem doymuyor mu acaba dedi bir mama denesek dedi, üç gün önce mama verdim emmedi biberondan da iğrendi artık kendi sütümü de emmiyor biberonla ne yapacağım bilmiyorum yardımdı olur musunuz?