AselBebekveAnnesi Dun spiral taktirdim vajinada acı hissetmedim ama takılmaya başladığı anda kasıklarimda ağrı hissettim sol bacagima kadar vurdu ağrısı takıldıktan 1 saat sonra geçti ama bugun kabız olmuşum lavaboda zorlanınca tekrar aynı ağrı başladı kasıklarımda bu durumu yaşayan var mı ya
131216 Bende geçen cuma taktırdım o gün aşırı kaşık agrik vardı, sonra ki gün adet ağrısı oldu ama ilk gün tarif ettiğiniz gibi bir ağrı bende de oldu. Hatta gidip tekrar çıkaracaktım o kadar ki ağrıdı. Ama şimdi sadece sancım oluyor
AselBebekveAnnesi 131216 yok kuzum ya benimki adet sancısı değil hiç böyle olmadı çünkü yine bacağıma vuran ağrı var kasığımda dünkü ağrıyla aynı normal mi acaba geçmişti aslında tuvalete çıkınca tekrar başladı
AselBebekveAnnesi ZeynepAda11 benim olmadı canm ya dün 3. Günüydü adetimin taktirdim aksine adetim azaldı dünden beri 1 tane ped değiştirdim hatta
AselBebekveAnnesi 131216 saol canm icecem birazdan nedir biz kadınların çektiği valla ya dün o acıyı hissedince keske taktirmasaydim dedim
131216 AselBebekveAnnesi içtiniz mi azaldı mı ağrınız ? Biz kadınlar dikkat etmezsek maalesef erkekler hiç etmez
AselBebekveAnnesi kubra717_ valla ben emzirmeyi bıraktım 1 bucuk yaşında o yüzden hormonlu değil takılan sanırım agriniz olursa parol içebilirsiniz emzirirken parol icilebiliyor