Ya kizlar bu ay tam doğurganlık seviyesinin yüksek olduğu gün korunmasız ilişki yasadik adetim 1 gün gecikince erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı şimdi 3.gun hâlâ adet olmadim arada karnıma sancı giriyor göğüslerim hassas arada da midem bulanıyor bilmiyorum psikolojik mi yani sanki adet olacakmisim gibi hissediyorum ama olmuyorum acaba hamilelik varmı yani bilemedim olsaydı testte çıkmaz miydi varmı böyle test negatif çıkıpta hamile olan ?