aagnt Bugün sağlık ocağından arayıp öyle söylediler yarın doktora gideceğiz . Büyük kızımda da troid var ama 3 yaşında çıktı hemde sadece TSH yüksekti . Bebeğinde böyle bir durum olan var mı acaba
Gme1709 aagnt yenidoğansa eğer benim bebeğimde de olmuştu doktor düşer dedi takip etti, öyle de oldu 15 günde düştü
endoplazmikretikulumiste aagnt genelde 2 ay bekletirler 2 aya kadar çok büyük çoğunluğu düşüyor 10 ü geçmedende takviye hormon başlamıyorlar kaçırdığınız bir durum yok merak etmeyin
hepayni13 Benim oglumdada olmuştu benim genlerimden geçmiş 25 mg ilaç kullandirdik sınıra düştü tedavi olması gerekir yoksa zeka geriliği büyüme geriliği yapabilrimis
aagnt hepayni13 geçmiş olsun. 1 haftalıkken alınan topuk kanını 1 aylıkken verdik onda çıktı bı kaç hafta geç kaldık çok üzgünüm o yüzden umarım iyi olur herşey
Cicektebenimcicekligunlerde Şuan ki durumunuz nedir? Büyük kizinizda 3yasinda çıkmış bizimde 21aylik şüphelendiler troidden