Selam kızlar oglum 14 aylık oldu ben gece emzirmesini bıraktım bazen hiç kalkmıyo bazende kalkıyo kalktıgında su verip yatıyorum doktorumuz gece beslenmesini kesebilirz ve süt vermeyin alısmasın biberonla dedi etrafımdaki insanlarda acıktıgı için uyanıyo süt ver biberon ver diyo sizce böylemi yapmalıyım