_banuu0 ocean kullanıyorduk ve biz sürekli kabızlık yaşadık. Demir kabızlık yaparmış.. şiddetli pişikten Acile gitmiştik. (Doktorumuzun verdiği bir krem yan etki yapmıştı neyse) Acildeki doktor Türkiye’deki hiçbir demir ilacı temiz içerikli değil çocuklarıma bile kullanmadım demişti. Biz de bunu kendi doktorumuza danıştıgımızda ferrum verdi. Kabızlığı devam edince ben demir ilacını vermemeye başladım. Onun yerine karadut özü veriyorum ama bakalım kan verildiğinde değerler ne çıkacak 🤷🏻♀️
Bir de mama kullanıyoruz. Doktorumuz mamamanın içinde de demirin olduğunu ve günlük demir alımının sağlandığını da söylemişti 😇🌹