Aslananne1 Kızlar şimdi bi revani yaptım yalnız daha sıcak soguduktan sonra tekrar fırında mi saklayim yoksa buzdolabına mi koyayim😀
zumrasmom_ Aslananne1 yaz ayında değiliz o yüzden dolaba gerek yok ama bugün tüketio bitirilecekse ertesi güne kalacaksa dolaba koyun
nartanemm Buzdolabında saklanırlırsa daha ıyı olur fırında tadı degısebılır ne kadar havalar soguk olsada fırının ıcı sıcak
Aslananne1 zumrasmom_ yok canım bugün bitmez iki kişiyiz Bn ve esim😀 en iyisi buzdolabi galiba sonra bozulmasın 🤭